Korábbi irodahelyiség eladása, pályázati kiírás
A TÚRA Garázsfenntartó Szövetkezet pályázati úton értékesíteni kívánja a 2400 Dunaújváros, Budai Nagy Antal úti garázs soron lévő, több éve nem használt, erősen leromlott állapotú korábbi irodahelyiségét.
Az ingatlan adatai:
Helyrajzi szám: 3616/7/A/29
Szövetkezeti azonosító: 2/29 (2-es tömb, 29-es garázs)
Alapterület: 20 m2 (a Földhivatali nyilvántartás szerint)
Földhivatali besorolása: iroda (nem garázs)
Az ingatlan helyileg a Budai N. A. u. 33. szám alatti telephellyel szemben található.
Áram van a helyiségben, de nem közvetlen EON bekötéses, hanem a közös garázsszövetkezeti hálózaton keresztül van áram. Más közmű nincsen.
Az ingatlan az adás-vételt követően is a garázsszövetkezethez fog tartozni, mivel az annak a területén van. Évente közös költséget kell majd fizetnie az új tulajdonosnak a szövetkezet felé
A helyiség pályázati úton történő értékesítésével, az adásvételi szerződés aláírásával a garázsszövetkezet a szövetkezet ügyvezető elnökét bízta meg.
A 2025 május 27-i garázsszövetkezeti közgyűlés jóváhagyó határozata szükséges feltétel az adásvételi szerződés megkötéséhez.
A pályázaton szövetkezeti tagok és külső személyek, cégek is indulhatnak.
Az ingatlan minimum ára 670.000 Ft.
A pályázaton induló garázsszövetkezeti tagjaink elővásárlási joggal rendelkeznek. Amennyiben több elővásárlási joggal élni kívánó szövetkezeti tagunk lenne, akkor közülük a magasabb árat fizető tag vásárolhatja meg az ingatlant.
Az elnök jogosult a pályázatot eredménytelennek minősíteni.
Az eladni kívánt helyiség új tulajdonosára továbbra is vonatkozik a Szövetkezet mindenkori Alapszabálya, Házirendje, Szervezési és Működési Szabályzata, és a közgyűlés határozatai.
A helyiségben ipari tevékenység folytatása, tűzveszélyes és egyéb veszélyes anyagok tárolása tilos. A helyiség lakás célú használata tilos.
A garázsszövetkezet LICIT eljárással értékesíti a helyiséget, melyen a pályázók előzetes jelentkezés nélkül résztvehetnek.
Az eladásra kínált helyiség MEGTEKINTHETŐ előzetes bejelentés nélkül is, csakis az alábbi időpontokban:
05.23. péntek 9,00-9,30 valamint 15,00-15,30 óra között.
05.26. hétfő 9,00-9,30 óra között
Ha KÉRDÉST tenne fel a pályázattal kapcsolatban, azt a tura.garazs@freemail.hu e-mail címre küldve teheti meg. A levél tárgy rovatába írja be: iroda helyiség. A kérdésén kívül adja meg nevét és telefonszámát is.
A
VÉTELI AJÁNLATOT a pályázónak A/4-es lapon lezárt borítékban kell leadnia a licit eljárás kezdetekor.
A pályázatnak az alábbi információkat kell tartalmaznia magyar nyelven: az ingatlan helyrajzi száma, pályázó neve, lakcíme, levelezési címe (ha van olyan), telefon száma, e-mail címe, az ingatlanért ajánlott összeg (Ft), „a pályázati kiírási feltételeit elfogadom” szöveg, dátum, aláírás. Cég esetében adószám, bélyegző.
Egyéb megjegyzés, esetleges feltétel nem vehető figyelembe!
A LICIT ELJÁRÁS
időpontja : 2025.05.27. 16,00 óra
helye: Dunaújváros, Vasmű út 12., Kortárs Művészeti Intézet (volt Uitz terem)
Borítékbontás után a licit levezető ismerteti a legmagasabb ajánlati árat.
A legmagasabb írásos árajánlatra ekkor még rá lehet licitálni a jelen lévő pályázóknak.
Induló licit ár: legmagasabb öszegű ajánlat, de minimum 670.000 Ft
Licit lépcsők: 50.000 Ft, majd 10.000 Ft
A licit végén a levezető ismerteti az eredményt, a licitálók sorrendjét, melyet jegyzőkönyvben rögzít.
A legmagasabb ajánlatot adóval köt adásvételi szerződést a garázsszövetkezet ezt követően, egyeztetett időpontban, dunaújvárosi helyszínen.
A 2025 május 27-i garázsszövetkezeti közgyűlés jóváhagyó határozata szükséges feltétel az adásvételi szerződés megkötéséhez.
Amennyiben a liciten legmagasabb árat kínáló vevő saját hibájából az eredményhirdetést követően 15 naptári napon belül nem írja alá az adásvételi szerződést, úgy a szövetkezet jogosult ellenszolgáltatás nélkül elállni a szerződéstől és a soron következő legnagyobb összeget ajánló pályázóval szerződést kötni. Az adásvételi szerződés ügyvédi költségét a vevő fizeti.
Az ingatlan vételárának felét az adásvételi szerződés megkötésétől számított 5 naptári napon belül ki kell fizetni átutalással. A maradék összeget legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 15 naptári napon belül ki kell fizetni. Fizetés átutalással a szövetkezet folyószámlájára.
Amennyiben a teljes vételár nem érkezik meg a szövetkezet számlájára a megadott időn belül, a szövetkezet jogosult elállni a szerződéstől mindennemű kártérítés nélkül.
Ez esetben a szövetkezet visszautalja a pénzt (az utalási díj levonásával) és a soron következő legmagasabb ajánlatot adó pályázóval köt szerződést.
Tájékoztatásul az alábbi linken lehet fényképfelvételeket megtekinteni az ingatlanról. A fotók nem frissek és csak előzetes tájékozódásra alkalmasak.
https://docs.google.com/document/d/1WuDTEgEwqbzV_v3pSzZUVLW9uHYKdIiuA0oIioQHuKE/edit?usp=sharing
Ha valaki tervezi, hogy eljön a licitre, lehetőség szerint jelezze pár nappal korábban ebbéli szándékát előzetesen a tura.garazs@freemail.hu címre.
A létszám ismerete segítség a technikai lebonyolításban.